10.21.2012

PATATESLi OMLET



Aslinda patatesli omlet bu sekilde yapilmaz.Ama,nasil bir baslik yazacagima karar veremedigimden dolayi bu basligi attim. "Patatesli Yumurta,Yumurtali Patates"....En iyisi yine
"Patatesli Omlet" oldu gibime geldi.Omletin yumurtasini cirpip icine de biraz peynir koyduktan sonra patateslerin üzerine dökseydim tam olacakti ama,ben kolayini sectim.Böyle de harikaydi,
peyniri de yanina cikarmistim zaten.Ellerime saglik,bu aksam yine mi yapsam acaba?????
Dilediginiz kadar patatesi ince ince ve de kücük kücük dograyip,kizdirilmis teflon tavada cok az bir siviyagla beraber kizartiyorsunuz.Sonra üzerine istediginiz kadar yumurta kirip pisiriyosunuz.Karabiber,pulbiber ve tuz.....Tamamdir artik,AFiYETLER OLSUN.... 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız

Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Doğal Yaşam Ve Bitkilerin Dünyası Lezzet Kervanı Yemek Tarifleri Aşkın Bebe Çocuk Örgüler Bayan Moda Örgüler Hünerli Eller Örgü Arşivi Kendin Yap Takı Tasarım Dogal Yaşam Bakım Sağlık İnci Boncuk Tak Takıştır Cici Yeni Örgüler Bayan Moda Giyim Gör Bebek Çocuk Elişi Örgüler Lezzet Deryası Yemek Tarifleri JCpenney Printable Coupons